7 augustus 2012

SHOES | Zara sandal with ankle strap

Last week I ordered these beauties at Zara. It was my first order there and I can say, I'm really pleased with the fast delivery. They arrived two days later! Normally, I hate to order shoes (and pants) online because I don't know if I would fit in it or not. Luckily, these heels fits me perfectly! It's true to size and they walk heavenly as well. I love the thick heel and the one strap so that it's still basic. I really can't wait to wear them :-)

You can order them here: CLICK!

8 reacties:

Laura zei

Love them!!


XX
http://lauralexo.blogspot.com

Daniƫlle zei

Oeh mooie schoenen hoor! Fijn dat de bezorging zo snel was en ze ook goed zitten :)

WOLF359 zei

Beauties indeed, they look amazing! I love the hight of the heel, just perfect!

The Fashion Milkshake zei

Hi Meid,

Super heels love them :)

Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus moet ik je wel achtervolgen ;)

Ik geef mijn eerste giveaway op mijn blog waar je een $ 25 shop tegoed kan winnen !

Kom gerust een langs :)

Liefs,

Janice

the-fashion-milkshake.blogspot.nl

Silke zei

Nice shoes =D

We Are MIXT Bloggers zei

nice! en wat heb je een mooi blog;)

Marlyssa zei

Prachtig! Zara heeft altijd van die mooie schoenen.

Jan zei

Ah ze zijn leuk!

♥ About me ♥



Hi lovelies! ♥ Welkom op mijn blog. Ik ben Cindy, een 21-jarige marketing studente, die een grote passie heeft voor mode en beauty. Op mijn blog schrijf ik vooral artikelen over fashion, beauty, food en andere lifestyle gerelateerde onderwerpen.
Momenteel verblijf ik een aantal maanden in Brighton in Engeland. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Ik maak sinds kort ook video's, dus vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op mijn Youtube kanaal: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy

Followers