5 mei 2011

AD | WE Fashion on tour met Krystl!


Laatst heb ik iets geschreven over de WE Festival collectie. Nu heeft WE nog een andere campagne, genaamd: WE Fashion on tour met Krystl. Krystl is een Nederlandse singer-songwriter. Zij gaat in de maand mei een tour maken met een speciale caravan. Krystl treedt op 21 mei op in de WE Store Amsterdam Leidsestraat, op 26 mei in de WE Store Antwerpen Meir en op 28 mei in de WE Store Hamburger Meile.

Alsof dat al niet leuk genoeg is, ontvangen alle klanten bij besteding van €50,-, een speciale Krystl-WE album gedurende de actieperiode. Plus je maakt ook kant op een huiskamerconcert door Krystl! Zie www.wefashion.com voor meer informatie en de actievoorwaarden.

Dit is een gesponsorde posting.

0 reacties:

♥ About me ♥



Hi lovelies! ♥ Welkom op mijn blog. Ik ben Cindy, een 21-jarige marketing studente, die een grote passie heeft voor mode en beauty. Op mijn blog schrijf ik vooral artikelen over fashion, beauty, food en andere lifestyle gerelateerde onderwerpen.
Momenteel verblijf ik een aantal maanden in Brighton in Engeland. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Ik maak sinds kort ook video's, dus vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op mijn Youtube kanaal: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy

Followers