10 mei 2011

INSPIRATION | It's about the details



Photo's from www.tumblr.com

9 reacties:

Essiefashion zei

Leuk!!!
xxx

beautyforgirls zei

Oeeh, de short met dat kant is onwijs leuk. Zoiets had ik al gezien bij de New Yorker voor maar €19,95.
Liefs, xxx

Gemma zei

Great pics! I love them all but expecially the first and the fourth!

Gemma

Céleste zei

Wat een mooie knot :)

Bella Donna zei

geweldig en superschattig!

Maryse zei

Heel erg leuk!
x

Katzenkönigin zei

these glitter shorts are so hot!

xoxo

Coralie zei

SO NICE inspiration !

I like your blog !

If you like french fashion, you should check out mine, and follow me if you like it ;)


xx


www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

Christine Iversen zei

Love these pictures, those pink shorts are adorable ^^

Xoxo Christine
http://christineiversen.blogspot.com/

♥ About me ♥



Hi lovelies! ♥ Welkom op mijn blog. Ik ben Cindy, een 21-jarige marketing studente, die een grote passie heeft voor mode en beauty. Op mijn blog schrijf ik vooral artikelen over fashion, beauty, food en andere lifestyle gerelateerde onderwerpen.
Momenteel verblijf ik een aantal maanden in Brighton in Engeland. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Ik maak sinds kort ook video's, dus vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op mijn Youtube kanaal: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy

Followers