25 december 2010

Hoera! Mijn blog bestaat 1 jaar! + WINACTIE (CLOSED)

De winactie is gesloten dus je kan niet meer meedoen. Ik zal snel de winnaar bekend maken op m'n blog en diegene ontvangt een emailtje van mij! Hou dus deze blog of je inbox in de gaten.

Yay! Mijn blog bestaat alweer 1 jaar! Ik kan nog herinneren dat ik vorig jaar in de kerstvakantie deze blog aanmaakte omdat ik mij verveelde.. Nu 233 posts en veel leuke followers verder, moest ik iets verzinnen voor dit jubileumpje. Om dat te vieren, organiseer ik mijn eerste winactie. Je kan een NYX Runway Collection Bohemian Rhapsody palette winnen! Ik heb van deze collectie zelf ook een palette. Namelijk de Champagne & Caviar, waar ik ook een review over heb geschreven. Bohemian Rhapsody is één van de vier nieuwe kleurtjes in deze lijn. Deze palette heeft 10 prachtige kleuren en allemaal zijn ze goed gepigmenteerd! Lees verder wat je moet doen, om kans te maken op de palette.

  • Éen van de belangrijkste ding dat je moet doen is een reactie achter laten!
  • Als je het leuk vind, zou je mij kunnen followen via BlogLovin' of via blogspot. Maar omdat ik dat niet in de gaten kan houden, is dit niet verplicht!
  • Verder zou ik het heel leuk vinden als jullie het ook zou tweetten via twitter (Winactie NYX Bohemian Rhapsody Palette http://bit.ly/hYH4z8 @CindyNgn t/m 08-01 RT PLEASE).
  • Als laatste moet je, om je deelname compleet te maken, een mailtje sturen naar cindy.ngn@live.nl met als onderwerp 'Winactie NYX palette'. Zodat ik je terug kan mailen als je hebt gewonnen!
Dus vergeet niet je reactie achter te laten en spread the word!!


Deze winactie loopt door tot 8 januari 2011. Daarna maak ik de winnaar bekend, dus hou mijn blog in de gaten. Veel succes!!

Follow La mode de Cindy

35 reacties:

Elise zei

Super leuk!
Ik zou het leuk vinden om dit palet te winnen omdat ik echt nog NIKS heb van make-up! En met dit palet zou ik mijn eerste laagje make-up leggen :D Daarom zou ik graag dit palet winnen :)

Liefs Elise

Fashioncrime zei

Oh super leuk zeg! Alleen ik heb zelf al genoeg make-up dus ik gun het een ander, maar wel lief van je zeg :)

Fashion Fabrice zei

Wauw wat een prachtig pallete! Je hebt echt een super blog! En het leest zooo leuk:) Ik ben je nieuwste volger!
Hopelijk bezoek je me terug en word je mijn volger als mijn blog jou bevalt!
Merrry xmas:)

liefs
fashionfabrice

zei

Happy Blog-versary and Merry Christmas! :D

Funny dat je blogversary op dezelfde dag is als kerst. (:

maar ik doe mee! :D
lijkt me een fijn pallete.

xoxo little.girl

Floor / Marjolein zei

Gefeliciteerd Cindy! En wat een prachtig palet, die zou ik graag willen hebben ;) Je hebt een mailtje!

Jenny / Rocknrollerr zei

Gefeliciteerd :D
xx

BeautyLoves zei

Proficiat met de eerste verjaardag van je blog!

Ik doe mee, want het is wel een supermooi paletje!

Ik volg je via blogpost, ik heb het ook getweet:
http://twitter.com/#!/P_Ublog/status/18656678895427584
En het mailtje is onderweg!

Anoniem zei

Wauw, gefeliciteerd! Spijtig dat ik je blog nog maar juist ontdekt heb! Maar ik follow je nu!

Ik zou echt heel graag dat palette winnen, omdat ik niet mag bestellen via internet en ik wil zoo graag zo'n palette!

Oh en Merry xmas!

Els zei

Ik volg je blog nog niet zo lang maar vind hem wel heel erg leuk!
Op naar het tweede jaar! ^-^

Nicole zei

Gefeliciteerd met je één jarig bestaan! En wat leuk dat je mijn site volgt, haha! Ik zou graag mee willen doen! Ik volg je op bloglovin onder de naam beautyliefde, en op twitter ook. Dit is de retweet: http://twitter.com/#!/beautyliefde/status/18662740839108608

Maika zei

Gefeliciteerd dat je blog 1 jaar bestaat!!

eva zei

mooie palette ;)

Evi zei

Gefeliciteerd + een erg mooi palette! Ik doe mee!

Rose Chrome zei

Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan (:


http://ieatfashiontoday.blogspot.com/

Mayke zei

gefeliciteerd met je 1-jarig berstaan! leuke give-away.

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Ik wil wel meedoen, ga je nu mailen. En ik ga je nu gelijk volgen op bloglovin, je blog ziet er leuk uit :)

Nina zei

Prachtig pallette:) Ik doe mee!

Roos' notes | Roos zei

ik doe mee! gelukkig nieuw jaar alvast :)

Petra zei

Proficiat met je blogverjaardag!!
Ik waag men kansje en heb je winactie geretweet (twitternaam: petracupcake)

merry christmas x

Nadia zei

Een dikke proficiat met je site!
Ik volg je vanaf nu ook op bloglovin (ben namelijk nieuw)

Mijn complimenten voor je site!

Heb de winactie ook getweet : xNadiaBbii
http://twitter.com/#!/xNadiaBbii/status/19099331617361920

Ik doe bij deze mee en stuur je ook even een mailtje!

Liefs Nadia

xxxx

Silva zei

Leuk van je, dat je een winactie organiseert! Gefeliciteerd met je blogverjaardag, moge er nog vele komen!
Ik volg je via bloglovin.

ST zei

dankjewel, ik hoop dat jij ook fijne kerstdagen heb gehad! & gefeliciteerd met het 1jarig bestaan van je blog. : ) xx

Rina zei

Echt leuk ;') Ik heb een mail naar je gestuurd. xxx

Anoniem zei

Wauw wat een mooie palette! Hartelijk gefeliciteerd met je blogbirthday en geniet van het laatste kwartiertje kerst.. ik stuur je snel een mail :)

(Ik RT niet, sorry, want heb geen twitter!)
(Mijn naam begint met een J., dat zie je wel in de mail :))

Roshelle | Life Of Roshelle zei

Leuk om te winnen! Alleen het zou zonde zijn als ik mee deed, ik gebruik het niet. Gun het dan liever iemand anders!

http://lifeofroshelle.blogspot.com/

Jan zei

Bedankt voor het vertellen :)
Ik heb hetzelfde als Roshelle,
naja ik ben een beetje een kluns met make-up haha dus ik gun het iemand anders veel meer ^^

Sharona zei

Ik stuur je de mail en de tweet!

Angela zei

WAAUW superleuk!

Daniëlle zei

Hey, wat een toffe prijs! :)
Ik doe mee. :)

liefsmirre zei

1 jaar, echt al lang!
Gefeliciteerd en echt een leuke winactie!

jessicadamen zei

Heel erg leuk, ik doe mee, ik volg je op bloglovin en via GFC!

Henar zei

I love the colors, I'm sure I would use this pallette a lot, very nice!
xx

www.ohmyvogue.com

Moniek zei

Proficiat, een jaar bloggen is niet niks!
En dat is echt een hele mooie palette, ik ga je nu mailen ;)

Chantal zei

wat leuk, ik moet zelf ook maar eens een win actie organiseeren ^^.
Ik doe mee :D
ik stuur je zo een mail en ik volg je me google gewoon chantal ;)

Xx

Angélique zei

Ik volgde je al :) Doe graag mee, ga je nu even mailen en tweeten :)

♥ About me ♥



Hi babes! ♥ This is my personal blog, where you can find posts related to fashion, lifestyle and travel.

I also love to make videos, so please check out my Youtube channel: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

Lots of love, Cindy

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy
Topshop 160115 300x250
NL EN Womens 336x250

Followers