17 september 2010

NYX The Runaway Collection: Champagne & Caviar


Toen ik deze palette zag op een paar beauty blogs werd ik er echt helemaal verliefd op! Daarom moest ik hem hebben en ben ook gelijk gaan zoeken op het internet, waar ze deze palette verkochten. Al snel kwam ik uit op Mumi, Boozyshop en Nonpareilboutique. Maar ik dacht, ik ga toch nog een grote bestelling plaatsen op nonpareilboutique dus kan ik deze er ook bij bestellen en hij was het goedkoopst tussen al die webshops. Niet dat het veel uitmaakt maar ik vond het leuk om het even te vertellen. De kleuren van deze palette zijn allemaal echt heel mooi. En je kan er ook mooie smokey eyes er mee maken, want je hebt lichte kleuren zoals roze, beige, lichtbruin en je hebt ook donkere kleuren als zwart en donkerbruin.


De verpakking is zwart en heeft witte letters erop, lekker simpel maar toch mooi. Als je de palette open maakt heb je een spiegel wat een (best wel) grote formaat heeft. Verder heb je ook een smudge applicatortje. De oogschaduw tinten zijn bijna allemaal shimmery kleurtjes, behalve de witte, donkerbruine en zwarte kleur. Ze zijn ook heel goed gepigmenteerd en helemaal niet korrelig. Ik vind de naam trouwens echt heel leuk! Het past er ook bij, vind ik. En ik denk dat ik deze palette vaak ga gebruiken omdat ik van neutrale kleurtjes hou. Deze palette is meer voor mensen die graag verschillende (nude) kleuren willen maar niet te veel er voor willen betalen. Eigenlijk is de hele NYX collectie wel betaalbaar. Want je betaalt voor de NYX The Runway Collection Palette maar $8 dollar! En omgerekent is dat zo'n 6 euro. Dat is dus €0,60 per oogschaduw! Het is ook een 'on-the-go' formaat dus heel handig voor in je handtas of de vakantie. Je kan hem bestellen op nonpareilboutique.com,op boozyshop.nl of bij Mumi. En je hebt deze palette in 8 verschillende varianten.


Hieronder zie je de swatches. De eerste foto is genomen met flits en de laatste foto is genomen in daglicht, dus niet met flits. Je kan zien dat het echt goed gepigmenteerd is! Vooral de shimmery kleurtjes. En voor het eerst, vind ik alle kleuren heel mooi. Meestal heb ik bij make-up palettes dat ik een paar kleurtjes echt niet mooi vind maar bij deze heb ik dat helemaal niet. Dus je ziet wel dat ik heel blij ben met deze palette!

9 reacties:

Sharona zei

Die wil ik ook al zo lang hebben!
Heel mooi ;)

Esther zei

echt hele mooie kleurtjes!! Wil ik ook :) Ga kijken in NY eroor :)

Sophia zei

Wauw, dat ziet er echt super mooi uit!

That extra sparkle zei

Erg mooie kleuren , en ze zien er op je arm ook goed uit!

Daniƫlle zei

Wow mooie kleuren!

Ik kwam trouwens vandaag een stempel setje tegen van essence, ik heb het maar gewoon gekocht. Zo duur was het niet ik vind het nog best wel goed lukken zo ook. (zie blog voor eerste pogingen haha)

Laura zei

Wouw, wat een mooie kleuren zijn dat!

Irene zei

Hele mooie kleuren! Denk dat ik hem ook maar ga bestellen! Bedankt ;)

http://www.myfashionfindings.blogspot.com

Evi zei

Wauw moooi!

Denise zei

Jalours ♥

♥ About me ♥



Hi babes! ♥ This is my personal blog, where you can find posts related to fashion, lifestyle and travel.

I also love to make videos, so please check out my Youtube channel: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

Lots of love, Cindy

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy

Blog Archive

Topshop 160115 300x250
NL EN Womens 336x250

Followers