21 augustus 2010

New new new





Sorry for the lack of posting! It's because it's still vacation so I haven't got so much time for posting something.. I really enjoy my vacation and I hope you too! Here are some stuff I've bought a while ago.. Over about 1,5 weeks I need to go back to school and then I don't have much time for shopping. And over about 4 weeks I'm moving to our new house so I think I'm very busy with how I want to decorate my room and buying all those things for in it. And I also think I don't have Internet for a while.







4 reacties:

catwalk criminal zei

superleuke dingen ♥
vooral dat yves saint laurent shirtje!

Esther zei

Hele leuke dingen!! :)
xoxo

Beau zei

oeeeh i love it!
vooral dat shirtje hihi super!
xxxxxxxxxxx

lotofstyle zei

Ik vind het shirt fantastisch, waar heb je die van?

♥ About me ♥



Hi lovelies! ♥ Welkom op mijn blog. Ik ben Cindy, een 21-jarige marketing studente, die een grote passie heeft voor mode en beauty. Op mijn blog schrijf ik vooral artikelen over fashion, beauty, food en andere lifestyle gerelateerde onderwerpen.
Momenteel verblijf ik een aantal maanden in Brighton in Engeland. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Ik maak sinds kort ook video's, dus vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op mijn Youtube kanaal: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy

Followers