8 juli 2010

My update for today




Wow, het is alweer een paar dagen geleden dat ik iets heb gepost.. Wat ik dus vorige week heb ontvangen, mijn H&M bestelling!! Alleen ik heb maar 2 dingen gehouden, ballerina's en een bruin shirtje met ruffles. Ik vergat steeds mijn batterij van mijn camera op te laden dus kon ik geen foto's maken en daarom ook geen post maken. Ik heb een leuke post over haar ideetjes klaarstaan alleen moet nog de foto's maken en uploaden! Ik weet niet wanneer ik die ga posten maar wel zo snel mogelijk! Liefs Cindy

2 reacties:

Fashioncrime zei

Oeh wel leuke dingen hoor (:

L. zei

i love your blog, gonna follow you!

♥ About me ♥



Hi lovelies! ♥ Welkom op mijn blog. Ik ben Cindy, een 21-jarige marketing studente, die een grote passie heeft voor mode en beauty. Op mijn blog schrijf ik vooral artikelen over fashion, beauty, food en andere lifestyle gerelateerde onderwerpen.
Momenteel verblijf ik een aantal maanden in Brighton in Engeland. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Ik maak sinds kort ook video's, dus vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op mijn Youtube kanaal: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy

Followers