2 juni 2010

Essie Summer Collection 2010


Het nagellak merk, Essie, heeft een nieuwe collectie. Namelijk de zomer collectie! Het zijn 6 frisse/zomerse kleuren en hebben zoals altijd hele leuke namen gekregen.

'Miss Matched' - Een licht lila/aubergine-achtige kleur.
'Haute as Hello' - Een koraal/licht oranje kleurtje.
'Knockout Pout' - Een lekker fel barbie-roze kleur.
'Vermillionaire' - Een rood/oranje kleur.
'Demure Vixen' - Mauve/paars-achtig kleurtje.
'Pretty Edgy' - Een opvallende donkergroene kleur.



2 reacties:

Mayke zei

die lichtpaars + koraal vind ik echt supermooi!

Maika zei

mooi :D

♥ About me ♥



Hi lovelies! ♥ Welkom op mijn blog. Ik ben Cindy, een 21-jarige marketing studente, die een grote passie heeft voor mode en beauty. Op mijn blog schrijf ik vooral artikelen over fashion, beauty, food en andere lifestyle gerelateerde onderwerpen.
Momenteel verblijf ik een aantal maanden in Brighton in Engeland. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Ik maak sinds kort ook video's, dus vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op mijn Youtube kanaal: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy

Followers