9 april 2010

Abercrombie & Fitch mee bestellen?


Hellooo everybody, ik zag op de site van Abercrombie & Fitch zo'n leuk shirtje voor $24! Alleen de verzendkosten zijn zo hoog, nog meer dan dat shirtje. Dus ik dacht, wilt er iemand misschien samen met mij iets bestellen en dan de verzendkosten door twee├źn doen? Als je interesse hebt, stuur me even een berichtje in een reactie. Liefs, Cindy

Het is dit shirtje, maar ik weet niet welke ik doe, grijs of wit..
Ik zit nog te twijfelen maar ik denk dat ik wit doe.

Edit: Ik heb al iemand gevonden hihi x

0 reacties:

♥ About me ♥



Hi lovelies! ♥ Welkom op mijn blog. Ik ben Cindy, een 21-jarige marketing studente, die een grote passie heeft voor mode en beauty. Op mijn blog schrijf ik vooral artikelen over fashion, beauty, food en andere lifestyle gerelateerde onderwerpen.
Momenteel verblijf ik een aantal maanden in Brighton in Engeland. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Ik maak sinds kort ook video's, dus vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op mijn Youtube kanaal: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy

Blog Archive

Followers