30 maart 2010

Model Mirror

Bij Womelicious, een site waar iedere week een leuke aanbieding staat voor een betaalbare prijs, heb je nu de Model Mirror. Het zijn handspiegeltjes met 8 led-lampjes erin. En de afmetingen zijn 10.8 x 8 x 1.1. Je hebt ze in verschillende dessins, zoals slangenprint, wit met zwarte vlindertjes erop of zalmroze met kleine zwarte stipjes erop. Ze kosten normaal gesproken €29,95 maar is nu te koop voor €19,95.Ik zou zeggen, wees er snel bij want deze actie duurt nog 4 dagen! Jammer dat ik geen geld meer heb maar anders zou ik die zalmroze kopen met zwarte stippen erop, die is echt zo leuk! Link: http://www.womelicious.nl/sale/model-mirror



Hier zie je een review van de Model Mirror:

2 reacties:

Jamie zei

Wat leuk die verschillende hoesjes!

maureen- zei

aahw cute ! xxmaureen.

♥ About me ♥



Hi lovelies! ♥ Welkom op mijn blog. Ik ben Cindy, een 21-jarige marketing studente, die een grote passie heeft voor mode en beauty. Op mijn blog schrijf ik vooral artikelen over fashion, beauty, food en andere lifestyle gerelateerde onderwerpen.
Momenteel verblijf ik een aantal maanden in Brighton in Engeland. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen!

Ik maak sinds kort ook video's, dus vergeet zeker niet om een kijkje te nemen op mijn Youtube kanaal: YoursTrulyCindy. Enjoy! ♥

E-mail: yourstrulycindy@gmail.com

Instagram: @cindyngn

Bloglovin'

Follow La mode de Cindy

Blog Archive

Followers